till dig världens bästa,

shit, ett år har vi varit allrabästaväner, känns som evigheter..
jag skojar inte, du betyder mest för mig.
vi har gått igenom så jävla mycket, gråt och skratt.
jag kommer ihåg hur vi hatade varann, och sen bestämde någon timme senare, att va med Linn.. vi tre.
vi tre stod varann sjukt nära. det var vi tre mot allt, men allt blev svagare..
någonting hände jag kan inte riktigt säga vad, men du&jag kom varann allt närmare.
och blev allt tajtare, och jag är så jävla glad för det.
och nu är du den som vet allt om mig, som står mig närmst av allt och alla.
hur många gånger har vi inte skrattat tills vi gråter? hur många gånger har vi gråtit tillsammans?
hur många gånger har jag varit lyckligast i världen, av att hålla din hand.. och kalla dig min.
jag är så jävla stolt över dig älskling, så sjukt jävla stolt.
hur underbar får man vara? hur skulle jag någonsinn klara mig utan dig?
händer det dig något, får du mitt hjärta.
jag kan offra mitt liv för dig, om det så behövs.
jag gör allt för dig. jag gör verkligen det. du är värd det bästa!
att känna dina armar tunt mig, att höra dig andas, är det bästa jag vet.
bara av att se dig, ler jag, du har ställt upp så sjukt många gånger mig.
stått där brevdid mig i alla lägen, och bara funnits där när jag behöft dig.
du vet att du alltid kan komma till mig va? jag finns alltid där för dig, som du för mig.
vad som än händer, håller jag din hand vid din sida.
du kan gråta i min famn, jag torkar dina tårar.
det är enormt hur mycket någon kan betyda för mig, jag skojar inte.
det går inte att förklara med ord hur mycket jag älskar dig.
det finns inte! inte ens mest räcker till, det är så sjukt mycket mer!
kan du förstå det?
när jag kramar dig, har jag hela världen i mina armar.
alexandra, du är mitt allt.
mina sista andetag ska jag ta med dig, hos dig.
allrabästavän.
tack för att du finns,
ett år med dig idag, och det är inte det sista. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0