tjena hallå hej

hej bloggen ,
hoppas ni har en jätte bra dag .
själv är sjuk , men mår  bättre idag ,bara lite feber.
ja ehm ,nu kollar jag på teve.
och ja , bloggar
om en vecka ska jag och några i mitt fotbollslag , dom flesta, åka till åland och spela fotbollscup ,,, <3
förlåt att varken jag eller elin inte bloggar men vi har börjat tröttna lite på det . efter som vi aldrig får några kommentarer.


okej , jag kan berätta hur sjuk jag har varit .
i torsdags börjde med att jag var jätte trött och hade ont i huvudet .
så jag var hemma från skolan .
på fredagen så gjorde jag ett försök att gå till skolan och då var där hela dan, <3
på lördag då började det ''riktiga'' .
det var då jag fick jätte hög feber och spräng ont i huvudet.
på söndagen det var då det blev värst , jag hade ont i huvudet , jag hade jätte hög feber ,skadade och jag kräktes också.
DROGADE ALVEDON
ja men sen på måndagen , så fick jag jätte ont i halsen och då menar jag verkligen jätte ont. jätte hög feber. så vi gick till doktorn och fick medecin.





jag förstår om nu inte läser det här , för så gör jag också jämt på bloggar , bara kolllar bilder / videoinlägg och sånt liksom  ;)
så jag förstår de ,,  men ni får komma med tips om vad vi ska blogga om .... <3

usch usch gammal bild ,,< 3

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig <33

2011-09-14 @ 18:09:17
URL: http://fridolinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0